Sygnalista - zgłoszenie naruszenia
Zasady obsługi zgłoszeń sygnalistów w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim reguluje Zarządzenie Nr 55/2024 Kierownika Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim z dnia 24 grudnia 2024 r. w sprawie ustalenia procedury przyjmowania zewnętrznych zgłoszeń naruszenia prawa i podejmowania działań następczych w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim.
Zgłoszenia można dokonać:
- W formie pisemnej:
- w postaci elektronicznej, poprzez wysłanie wiadomości e-mail zawierającej treść zgłoszenia na adres: jniewiadomska@mopspruszczgdanski.pl;
- w postaci elektronicznej, poprzez wysłanie wiadomości na elektroniczną skrzynkę podawczą lub adres do doręczeń elektronicznych Ośrodka;
- w postaci papierowej, poprzez przekazanie na adres do korespondencji Ośrodka przesyłki pocztowej (z dopiskiem „ZGŁOSZENIE NARUSZENIA PRAWA” oraz „Kierownik Sekcji Świadczeń Pomocy Społecznej i Organizacji / Radca Prawny / Starszy Specjalista Pracy Socjalnej – Koordynator – do rąk własnych”).
- W formie ustnej:
- telefonicznie na nr tel. 58 692-17-31 lub 58 58 692-17-23
- na bezpośrednim spotkaniu zorganizowanym w terminie 14 dni od otrzymania wniosku o taką formę zgłoszenia. Termin bezpośredniego spotkania należy umówić dzwoniąc na nr tel. 58 692-17-31 lub 58 692-17-23.
Kontakt do Rzecznika Praw Obywatelskich
Informacyjna linia obywatelska: 800 676 676, e-mail biurorzecznika@brpo.gov.pl,
Adres korespondencyjny: Biuro RPO, al. Solidarności 77, 00-090 Warszawa